Panaszkezelési rendszer
A képzések résztvevői számára lehetőséget biztosítunk panaszaik, észrevételeik, javaslatiak anonim benyújtására. A panaszbejelentés lehetőségével kapcsolatos információkat a képzésben résztvevők számára átadott képzési tájékoztatóban rögzítjük.
Az esetlegesen felmerülő panaszokat az ügyféllel kapcsolatot tartó oktató/képzésszervező/felnőttképzési referens dokumentálja, majd döntésre előkészíti (javaslatot tesz intézkedésre) a képzési tevékenységért felelős vezetőnek. A reklamáció jogosságáról, elfogadásáról, valamint a kivizsgálásról és a reklamáció elhárításáért felelős személy kijelöléséről, a végrehajtás határidejéről szintén a képzési tevékenységért felelős vezető dönt. Vitás kérdésekben a döntésbe esetenként be kell vonni az Intézmény jogi képviselőjét.
A panaszkezelés lezárását követően valamennyi az adott reklamációhoz, panaszhoz, annak kivizsgálásához kapcsolódó feljegyzést az Intézmény minőségirányítási vezetőjének kell átadni. A reklamációkat és az azok megszüntetésére hozott intézkedéseket a minőségirányítási vezetőnek kell nyilvántartania és elemeznie, aki szükség esetén helyesbítő, adott esetben megelőző tevékenység lefolytatását kezdeményezi. A helyesbítő tevékenység indításáról, annak várt eredményéről és a bevezetés határidejéről tájékoztatni kell a reklamálót. A tájékoztatás az adott képzési területért felelős vezetőfeladata.
A képzések résztvevői számára lehetőséget biztosítunk panaszaik, észrevételeik, javaslatiak anonim benyújtására. Panaszbejelentést a következő e-mail címen tehet:
Az írásos panasz bejelentéshez használhatja a letölthető panaszlapot. Az ügyfélszolgálatunkon telefonon, és személyesen is megteheti észrevételeit, javaslatait:
Cím |
1134 Budapest, Tüzér utca 33-35. |
Telefonszám |
06-1/237-6729 |
Elektronikus levelezési cím |
|
Weblap cím |
www.csini-int.hu |
Ügyfélszolgálat idő |
hétfő |
900–1200 |
kedd |
900–1200 |
szerda |
900–1200 |
csütörtök |
900–1200 |
péntek |
900–1200 |
szombat |
– |
|