IFJÚSÁGKUTATÁS
Útvonal ide: KUTATÁSI ARCHÍVUM / IFJÚSÁGKUTATÁS

Kibeszélő-show kutatás

A kutatás célja:
A vizsgálat célja, hogy feltárja a kereskedelmi televíziókban, napjainkban futó ún. kibeszélő-showk közönségének véleménystruktúráját a műsortípusról. A vizsgálat célcsoportja a gyermek korosztályba tartozó rendszeres kibeszélő-show nézők, illetve az olyan gyermekes szülők csoportja, akik maguk is és gyermekük/gyermekeik is nézői a kibeszélő-showknak.

A kutatás módszertana:
A kutatás adatfelvétele fókuszcsoportos kvalitatív eljárással zajlott. 4 fókuszcsoport felvételét végeztük el, amelybe egyenként 7-10 főt választottunk ki speciális mintavételi eljáráson keresztül. A 4 fókuszfelvételből kettő célcsoportját a gyermek korosztályba tartozók, a fennmaradó két fókuszfelvétel célcsoportját pedig a szülői csoportba tartozók alkotják.

A kutatás eredménye:
A kibeszélőshow-k megítélése 12 éves gyerekek és szüleik körében – egy fókuszcsoportos vizsgálat tanulságai című zárótanulmány.

A kutatás ütemezése:
Az adatfelvétel 2003 decemberében zajlott.
A zárótanulmány 2003 decemberében készült el.
A kutatás lezárult.

A kutatás megrendelője és támogatója:
Országos Rádió és Televízió Testület (ORTT)

A kutatásban résztvevő további partnerünk:
MIMIKRI Közvélemény- és Piackutató Bt.

PÁLYÁZATOK
HIVATALOS KÖZLEMÉNYEK
TÁMOP 5.4.10.
TÁMOP 5.2.9.
TÁMOP 5.2.6.
TÁMOP 5.4.1-12/1.
EFOP 3.1.1.
LEZÁRULT UNIÓS PÁLYÁZATOK
MÓDSZERTANI ARCHÍVUM
KUTATÁSI ARCHÍVUM
ADATBÁZIS
KÉPZÉS